top of page

לחוות את צפון איטליה דרך הצילום - היום הראשון


Kiwi popsicle

הנוף מהמלון Borgo Le Terrazze בילאג'יו

כשתכננו את הטיול לאיטליה רצינו לשהות כמה שיותר באזורים כפריים ולנסוע בכמה שפחות כבישים מהירים, על מנת לספוג את האווירה ולראות כמה שיותר מקומות. מזל שבשנים אחרונות לאל-על יש טיסה סדירה לונציה ולכן מסלול לא מעגלי שמתחיל במילאנו ונגמר בוינציה התאים לנו מאוד.

בדרך לבילאג'יו

הנסיעה ממילאנו לבילאג'יו לוקחת כשעתיים. נוסעים צמוד לאגם קומו, עם נופים מדהימים של האגם ההרים והכפרים בדרך. הכביש צר במיוחד (מומלץ לתת לנהג הכי מנוסה את ההגה) בלי שוליים בכלל... מצד אחד יש תהום לאגם ומצד שני קירות של בתים או צוקים, לא ברור איך האיטלקים נוסעים שם יותר מ50 קמ"ש...

נפלנו על מזג האוויר אביבי נעים במיוחד, עם ראות מדהימה לעבר הפסגות המושלגות.

בחרנו במלון Borgo Le Terrazze מפנק במיוחד ממש בכניסה לבילאג'יו עם מרפסת גדולה שצופה לאגם לא צריך לעשות כלום רק לשבת מול הנוף ולהירגע.

כדי להגיע לעיר העתיקה בחרנו ללכת רגלית דרך סמטאות העיירה, ירדנו לכיוון האגם עברנו וילות מוקפדות וצמחיה יפה. הסתובבנו קצת במזח ואז נכנסנו למתחם הגנים של Villa Melzi . הוילה מוקפת בגנים בוטניים עם מגוון של צמחיה מכל העולם, מדשאות בצבע ירוק בוהק (לא לעלות על הדשא...), פרחים, בריכות מים ופסלים בסגנון רומי. משם כבר ניתן לראות את מרכז העיר בילאג'יו לשם המשכנו.

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

Villa Melzi Gardens בילאג'יו

העיירה עצמה קטנה עם סמטאות תלולות במיוחד. הגענו אליה מותשים אחרי הטיסה, הנסיעה האתגרית וההליכה לאורך האגם ולכן התמקמנו כמה שיותר מהר במסעדה השוכנת בקצה הצפוני של חצי האי שעליו ממוקמת בילאג'יו. מדובר במיקום הכי טוב ושקט בעיירה, עם נוף לשלושת שרוולי האגם והתחלנו את ההכרות שלנו עם המטבח האיטלקי.

פלרטוט עם יונה מקומית- מרכז בילאג'יו

בילאג'יו בלילה

אגם קומו

המשך יבוא...

Marina@marina-kogan.com © 054-2464443 © כל הזכויות שמורות מרינה קוגן צלמת©

פוסטים נבחרים

פוסטים אחרונים
  • YouTube
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page