top of page

לחוות את דרום ספרד דרך הצילום חלק 2

Ronda:

נתחיל מהמלצה קטנה, כשנוסעים ממקום למקום ולא ממהרים, כדאי לנסות לבלבל את אפליקציות הניווט ולהיכנס לכל מיני דרכים צדדיות… כך לגמרי במקרה בדרך לרונדה הגענו Castillo de teba שזאת מצודה מעל כפר לבן עם נופים מרשימים.

Castillo de teba

Castillo de teba

Castillo de teba

ברונדה בחרנו בצימר מחוץ לעיירה Casa Alta, דבר שהתברר כבחירה נהדרת כי מדובר במקום מדהים באווירה כפרית. התמקמנו ונסענו לעיירה (15 דק' נסיעה). בגדול, לדעתינו, מספיק ערב אחד להתרשמות מהמקום.

Casa Alta

Casa Alta

Casa Alta

רונדה ידועה בגשר העצום מעל קניון עמוק שמחבר בין 2 חלקי העיר, כדאי לטייל בטיילת לאורך הקניון, לחצות אותו במספר גשרים, לשבת באחת המסעדות/בתי קפה על הקצה וכמובן תתעקשו להיות שם בשקיעה, מחזה מרהיב!

Ronda

Ronda

Ronda

Ronda

Ronda

עוד משהו שעשינו בעיר הוא לשמוע הופעת גיטרה אינטימית Ronda Guitar House. זאת חנות גיטרות שהבעלים שלה הינו נגן גיטרה בסגנון ספרדי קלאסי וכל ערב הוא נותן הופעה קצרה (עד שעה) שבסופה מודה לקהל כי "רק כשאני מנגן מול קהל אני יכול לקרוא לעצמי מוזיקאי".

שימו לב, יש עוד זווית מדהמה על רונדה והיא מלמטה...כדי להגיע לשם, יש לנסוע בדרך כפרית שאלוהים יודע למה היא מוגדרת דו סטרית...אבל המחזה שווה את המאמץ. אנחנו הגענו לשם בבוקר למחרת לפני שיצאנו ליעד הבא.

Ronda

סביליה:

הדרך מרונדה לסביליה היא אולי קטע הניסעה היפה ביותר בכל הטיול. וגם שם בחרנו בהחלטה ספונטנית לפנות מהכביש המרכזי אל כביש סובב איזה אגם שראינו מרחוק. עצרנו לצידו והצטערנו שלא הצטיידנו מראש בבירה ונשנושים. לטיול הבא לוקחים צידנית קטנה :).

האמת, שלא יצא לנו להיות הרבה זמן בסביליה ופשוט הסתובבנו בעיר. לדעתי, המקום היפה ביותר בסביליה הינו Plaza de Espania. עוד משהו שאנחנו ממליצים, הוא לרדת מאחד הגשרים לגדת הנהר ולטייל לאורכו, פתאום עומס התיירים נעלם ואתה מקבל שקט וזויות צילום חדשות.

סביליה

סביליה

סביליה

סביליה

סביליה

סביליה

סביליה

2 מסעדות מומלצות על ידינו הינן: Don Cammillo Epeppone מסעדה איטלקית טעימה ביותר וgago 6 שבה הצלחנו פעם ראשונה לאכול מנות ספרדיות אמיתיות כמו טאפסים לאור הדרישות "ללא בשר" שלנו. כמו כן שירות מעולה ושף שמציע אופציות צמחוניות למנות הרגילות שלו.

קורדובה:

נסיעה ישירה מסביליה חזרה למדריד היא נסיעה של כ 4.5 שעות...אבל היה לנו יום שלם אז החלטנו לנסוע בדרך הארוכה יותר ולהספיק להתרשם מקורדובה שהיתה בדיוק על הדרך...

קורדובה

קורדובה

קורדובה

קורדובה

קורדובה

קורדובה

חייבים לציין שהמקום מאוד יפה ושונה מהערים ועיירות הקודמות. היינו שם כ 3 שעות כולל לאכול, אבל אני ממליצה להקדיש לה יותר זמן ממה שיצא לנו.

המקום רווי בסמטאות יפות, כניסות לחצרות פנימיות של הבתים, גשר רומי עתיק ובכלל נדמה שהעיר מאוד חיה.

במקרה שם גם נפלנו על המסעדה הטובה ביותר בכל הטיול שלנו Bodegas Mezquita. זו מסעדת טאפסים טעימה ביותר ואף יש לה מנות שמוגדרות בתפריט כמנות בסגנון Sefaradi. אבל אני ממליצה בחום על מנת הרטטוי שלהם עם הביצה. יש להם גם בירה שלהם (!) שמומלץ לטעום אותה.

משם כבר המשכנו בנסיעה דוך למדריד, אבל גם בדרך הזו פתאום ראינו חווה של שוורים שכאילו לקוחה מהסרט "פרדיננד" ולא התאפקנו מלעצור ולצלם "בשביל הילדים".

אז, ספרד...היית טובה אלינו כבר מתגעגעים.

נ.ב בספרד אין סתם קירות חשופים כל קיר מקבל ציור גראפיטי. הנה מקבץ מכמה המרשימים ביותר.

פוסטים נבחרים

פוסטים אחרונים
  • YouTube
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page